Mobilny Asystent

Brakuje Ci czasu na ogarnięcie wszystkich spraw w firmie. Czasem myślisz: potrzebna mi trzecia ręka lub kilka godzin w dobie? Brakuje Ci kadry administracyjnej ale finanse firmy nie pozwalają na zatrudnienie dodatkowego personelu? Potrzebujesz pracownika na krótko lub na zastępstwo. Twój problem rozwiąże MOBILNY ASYSTENT.

To pomocnik przedsiębiorcy. W ramach swojej działalności świadczę usługi polegające na obsłudze biura w siedzibie klienta lub wirtualnej/zdalnej obsłudze administracyjno-biurowej. Godziny pracy dostosowuję do wymagań klientów. Współpraca  może mieć charakter zarówno stały jak i na zasadzie „pogotowia biurowego”. Dzięki mobilności prace mogą być wykonywane zarówno w biurze klienta jak i w dowolnym miejscu przez niego wskazanym, np. dojazd na spotkanie, przewiezienie dokumentów, podpisanie umowy w jego imieniu u kontrahenta itp.

Gwarantuję zachowanie pełnej dyskrecji i poufności wszelkich przekazywanych informacji oraz najwyższą jakość świadczonych usług.

DLA KOGO

Ofertę kieruję do mikro i małych przedsiębiorstw, które nie posiadają zaplecza administracyjno-biurowego lub zakres prac biurowych firmy nie pozwala na zatrudnienie pełnoetatowego pracownika. Firm, które chciałyby skorzystać z obsługi biurowej na określony czas lub w niepełnym wymiarze godzin, np.: miesiąc, tydzień, godzina, czas wykonania określonego zadania, czas zastępstwa pracownika przebywającego na urlopie bądź zwolnieniu.

KORZYŚCI

Moja oferta to wymierne korzyści dla firmy.

    • profesjonalna obsługa,
    • elastyczne rozwiązania i stabilność obowiązków biurowych,
    • oszczędność czasu i pieniędzy (brak kosztów inwestycji w zatrudnienie i szkolenie pracowników),
    • brak kosztów utrzymania i eksploatacji biura,
    • mobilność i dogodność wyboru lokalizacji świadczonych usług, możliwość wykonania usługi w siedzibie klienta i poza nią.
    • załatwianie spraw w imieniu klienta, także urzędowych,
    • możliwość świadczenia usługi przez określony czas (np. godziny, tydzień, miesiąc, na czas zastępstwa pracownika przebywającego na urlopie czy zwolnieniu lekarskim),
    • usprawnienie funkcjonowania firmy
    • oszczędność czasu związanego z zarządzaniem biurem

OFERTA

W ramach swojej działalności oferuję szereg usług wspierających prowadzenie biznesu.

USŁUGI SEKRETARSKIE

      • prowadzenie terminarza spotkań
      • odbiór i wysyłka korespondencji
      • przepisywanie i redagowanie tekstów
      • skanowanie dokumentów
      • odbiór połączeń telefonicznych
      • ksero, mail

ADMINISTRACJA BIUROWA

      • usługi związane z promocją firmy
      • obsługa stron www i portali społecznościowych
      • poszukiwanie kontrahentów
      • opracowywanie ofert
      • sporządzanie zestawień
      • kompletacja dokumentów księgowych
      • zarządzanie flotą samochodów

DODATKOWA POMOC

      • Dodatkowe prace zlecone przez klienta – pomoc w organizacji wszelkiego rodzaju spraw.

KOSZT USŁUGI

Nie posiadam cennika. Z klientami ustalamy zakres prac oraz wynagrodzenie przed podpisaniem umowy o współpracę. Po zakończonej pracy wystawiam fakturę.  Ot i po wszystkim.

ZAUFALI MI JUŻ…